söndag 5 juni 2011

Tackattack (med nakenbonus)

Döm av min förvåning när jag min vana trogen kom ut ur duschen, tryckte upp badrumsdörren en bit för att få bort ångan och satta igång att brutaltorka mig med handduken och får syn på mina bästa vänner som står med stora leenden i hallen och förvantansfullt tittar på mig. (Här passade jag på att tacka min lyckliga stjärna för att jag inte spritt språngande naken tryckte upp dörren på vid gavel samtidigt som jag lade av en rejäl brakare i kombination med näspetande eller någon annan föga smickrande pose, det finns gränser även för vänskap.)

"Nämen! (O nej, såg dom mig frottera hela härligheten..?)"

Vännerna sade på bästa möhippevis åt mig att klä på mig bums och packa ner sova-borta-prylar. Jag lydde utan att ifrågasätta och hängde med. Och vilken kväll, natt och morgon det blev! Lasergame, spåman (som sa att ALLT kommer gå jättebra), god mat, massor av dricka och sen ännu mera dricka på krogen där vi dominerade dansgolvet i timtal men slutade precis innan vi kom på idén att försöka oss på breakdance. Sen lullade vi iväg för lite fyllekäk och sextrakasserande innan vi lyckligt däckade och djupsövde varandra med bunsenbrännarandedräkter som skulle få vilken kemilärare som helst att gå upp i brygga.

Jag fick presenter också av raringarna, bland annat en Tacksamhetsbok. De vet att jag är inne på New Age-prylar som kan sammanfattas med "önska dig stjärnorna men var tacksam för allt du har", så det var mitt i prick. Det första jag ska skriva i min bok är hur oerhört tacksam jag är över att ha fått äran att ha så fantastiska människor i mitt liv som mina vänner. Även om ni kommer vara längre bort rent geografiskt bor ni alltid i mitt hjärta, där ni  tränger ihop er kring ett rosa köksbord, dricker rödtjut som om det inte fanns någon morgondag, skrattar, tjuvröker, dansar rumpdanser och vrålar "Oral pleasure!" vid precis rätt tillfällen.

Tack!




Dagar till flytt: 18
Dagnsnotering på flyttångestskalan: 6

3 kommentarer:

  1. Tackamhetstova5 juni 2011 kl. 20:39

    BRRRRRaaaaaaaaaaaa AndRRRRRRea! Big love.

    SvaraRadera
  2. Åååå me love!!! Har fortfarande ont i käkmusklerna av allt skrattande och höfterna värker efter alla timmar på dansgolvet.
    Love you!

    SvaraRadera