måndag 4 juli 2011

Angående min bikinilinje

Var tog sommaren vägen? Solen skiner, men varmt är det inte. Termometern visade som mest 18 grader idag. Vindarna är kalla och det är nästan så man förväntar sig att se gula löv. Hur kort är en norrbottnisk sommar? Tar den slut en vecka efter midsommar? Är det redan slut på badsäsongen?

Det är tacken för att man i förrgår vaxade benen INKLUSIVE bikinilinjen (okej - cykelbyxlinjen, snart skipantslinjen antar jag). Själv, dessutom - man är ju prismedveten. Det var inte roligt och absolut inte en vacker syn, fråga min man. Värmen får banne mig masa sig tillbaka innan det börjar växa ut igen, man vill ju ha lön för mödan.

Tur att jag inte är stringbikinitypen. En brazilian gör man nog inte i onödan. Men det är väl därför det finns webkameror, frusna människor i kyligt klimat som gjort sig besväret att vaxa röven och som prompt vill visa det för fler.

Rutvik kl 21 med is i vindarna.


Dagar som Lulebo: 9
Dagsnotering på flyttångestskalan: 4 (tanken på den karga vinten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar