torsdag 6 oktober 2011

Jag och min Man Cold

Bloggen blir kort idag. Jag har lamslagits av en förkylning som vanligtvis bara drabbar det manliga släktet, en så kallad Man Cold. Ni vet, när man är lamslagen av dödliga symtom som halsont, huvudvärk och snor i hela huvudet.

Jag är mycket ynklig där jag ligger och får upp ett ögonlock tillräckligt mycket för att kunna se de konstverk jag får ut i näsduken som jag återanvänt för många gånger, jag är för svag (läs lat) för att orka hämta nya. Men här kommer en tapper hälsning från sjuksoffan:

Jag och min Man Cold. Ögonbrynen är som de brukar.

Dagar som lulebo: 103
Dagsnotering på flyttångestskalan: Int vet ja. Orkar inte tänka mer nu, jag är faktiskt sjuk.

1 kommentar:

  1. Förkylning...och så blötsnö också (enligt Aftonbladet). Förvisso är Norrland stort så det kanske inte snöat än på dig men nu är det i alla fall på gång...den sjunde oktober...

    SvaraRadera