tisdag 20 september 2011

Full, frälst eller fotbollsfanatiker?

Rutvik ligger på minussidan just nu (förutom när det gäller dagiset - älskar det!).

Det känns som att jag bor i en fotbollsfanatisk håla där det ständigt regnar och där man antingen är frireligiös nykterist eller alkoholist. Och det får man absolut vara om man prompt vill. Men frågan är vad jag kommer att sluta som? Fotbollsmamma, Kristi Brud eller Fyllkärringen?

Fotbollsmamma verkar det inte bli, 6 gillade inte fotbollen eftersom hon var den enda som verkligen var nybörjare i nybörjargruppen. Återstår full och frälst. Kanske i kombination. Men ska jag på fyllan tala med Knutbypastorer, Gud och överstepräster så blir det problem, jag har knappt någon täckning på mobilen här i hålan - trots rekommenderad norrlandssäker leverantör. All kommunikation får alltså ske via böner och tungotal.

Lika bra att börja träna:


Dagar som Lulebo: 86
Dagnsnotering på flyttångestskalan: 8

2 kommentarer:

  1. Perfekt! I nästa blogginlägg förväntar ajg mig en video som visar dina framsteg i tungotalandet.

    SvaraRadera
  2. Haha..Polen shukabrra sykkahajja...Jo du får nog träna lite:)

    SvaraRadera